Voorbereidingen 100 Cols

4 juni 2018 - Deventer, Nederland

Vanaf begin dit jaar wordt er weer hard gewerkt aan de editie 100 Cols 2018. Met nog 17 etappes te gaan van gemiddeld 145 km per dag hebben wij nog een beste rit voor de boeg. Vorig jaar zijn wij voortvarend begonnen met zes personen. Helaas zijn de voorbereidingen van twee van ons team niet zo gelopen als verwacht. Arthur brak zijn heup in het voorjaar en is niet op tijd hersteld voor deze monstertocht. Robert is eveneens geblesseerd geraakt. Hij is op onfortuinlijke wijze van het paard gevallen en zodanig gevallen dat ook hij heeft moeten besluiten niet mee te kunnen afreizen naar Frankrijk. De laatste details zijn afgelopen week besproken in huize Wiggers in Lettele, waar onze reisleider Tom Reisleider ons met de laatste instructies heeft geïnformeerd.  Blijven er dus nog vier over Paul onze steun en toeverlaat, die zorgdraagt voor de verzorging en het rijden van de camper van A naar B. De renners die deze editie van start gaan zijn, Frans, Tom en Henk. Het zal dus een zware tocht worden met meer kopwerk per persoon. Aanstaande zaterdag staat etappe 1 van deze editie op de agenda. Wij stappen dan op de fiets waar wij vorig jaar zijn geëindigd nl. Cierp-Gaud. De etappe zal ons over drie cols leiden, Col de Menté 1350m, Col de Portet D'aspet 1100m en de Col de la Core 1400m. Lekkere etappe om mee te beginnen dachten wij. Daarover in het volgende verhaal meer.

Tot zaterdag!!

1. Elly Sormani:
    4 juni 2018
    Frans Tom en henk , ik wens jullie een hele fijne tijd toe en dat jullie het allemaal mogen halen . Heel veel succes en geniet er ook van met alle mooie uitzichten en bergen . 👍❤️🍻🚴🏼
  2. Hein de Man:
    4 juni 2018
    Allemaal veel succes, vooral mijn broertje. Ga jullie weer met veel plezier volgen
  3. Nicolle:
    4 juni 2018
    Heel veel succes en plezier!
  4. Ronny Mulder:
    Succes allen !
  5. Frans:
    5 juni 2018
    Mooi Henk! Nu nog effe m'n werk afkrijgen (ai-ai-ai), dan op transport met KLM en spoedig op de fiets!
  6. Berry Brouwer:
    Hallo fietsers
    Heel veel plezier en een mooie tijd.
    Zorg dat jullie gezond blijven. Succes allemaal.
  7. Elselien:
    6 juni 2018
    Wat jammer voor Robert & Arthur! Jullie heel veel succes.
  8. Kees Noordewier:
    6 juni 2018
    Heel veel (fiets)plezier zonder brokken.
  9. Maartje Verhagen:
    Heel veel succes!!