Klaar voor vertrek!!

4 september 2017 - Lettele, Nederland

ISWP0004Vandaag 5 september gaan we vertrekken naar Saverne gelegen in de Vogezen. Alles nog nalopen of we alle bagage en benodigdheden hebben ingepakt. Kleding, wielerspullen maar vooral ook goed eten.

Ons huis voor de komende 2 wekenOns huis voor de komende weken!

1e briefingToms 1e briefing. Vertrek wordt bepaald om half vier. We gaan nog even over Maarn om Robert op te halen.

KlusjesmanGerard nog ff ingehuurd voor de laatste aanwijzingen en een timmerklusje in de camper.

We hebben er zin in morgen de 1e etappe over 107 km.

Morgen volgt een 1e verslag van de eerste etappe!! Namens Robert, Tom, Frans, Arthur, Paul en Henk

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hein de Man:
    4 september 2017
    Allemaal erg veel plezier en geniet er van en erg veel succes!! Kijk uit naar jullie verhalen.
  2. Jos:
    4 september 2017
    Trap 'm an mannen!
    Heel veel succes en vergeet niet om te genieten
  3. Wilco:
    5 september 2017
    Henk heel veel succes met deze uitdaging.
    Zal deze blog volgen.
    Zet hem op.
  4. Gerard Schepers:
    5 september 2017
    Henk, heel veel succes en vooral plezier bij het volbrengen van deze monsteruitdaging ....... nu al een heeeeeel diepe buiging mijnerzijds.
  5. Renate Husmans:
    5 september 2017
    HEEL veel plezier toegewenst!! En geniet van de omgeving en alles wat erbij komt!! Trap m an heren!!
  6. Jan de Man:
    5 september 2017
    Henk veel fietsplezier met je maatjes.Geniet ervan en hopelijk blijft het weer meewerken. Kijk uit naar je verslag. Veeel succes!
  7. Henk te Poele:
    5 september 2017
    Henk, Tom en anderen veel succes, mooi weer en er geniet ervan.
  8. Jan Zwiers:
    5 september 2017
    Henk, Tom en anderen... heel veel succes en plezier! We gaan jullie volgen!
  9. Joop Lodewijk:
    6 september 2017
    Wens jullie veel plezier en een veilige tocht.
  10. Elly Sormani:
    7 september 2017
    Henk , Tom en de rest heel veel succes en geniet van alle klimmen en afdalingen . Maak er een mooie tijd van samen .